Az URBAN Édesipari Kft. 40 éves története – A márka története és küldetése

Az Urban Édesipari Kft. a legnagyobb magyar tulajdonú édesipari vállalat, története több mint 40 évvel ezelőtt kezdődött. Egyéni vállalkozásból indult és évtizedek alatt folyamatosan bővült és fejlődött, míg mára országunk egyik vezető nápolyi és teasüteménygyártó vállalatává vált. Mindennapjait a gondoskodás, a törődés és az odafigyelés határozza meg, hogy a vásárlók elégedettek legyenek. Termékeikhez ezért csak kiváló hazai, minőségi, valamint az egészséges életmódba is jól beilleszthető alapanyagokat használnak. A vállalat nagy rajongója a nőknek; a vásárlók nagy többségét hölgyek teszik ki, a vállalatot női ügyvezető irányítja, a termékek receptúrájában pedig a hagyományokra épít, így számtalan ponton talált kapcsolódást a Magyar Nemzeti Múzeum kezdeményezéséhez és örömmel csatlakozott a Magyar Menyasszony című kiállítás támogatóihoz.

Az Urban édesség-világ útja:

A cég 1981-ben indult, egyéni vállalkozásként. Eleinte napi hét tonna mézes puszedlit és sajtos tallért gyártott a családi vállalkozás. Az elmúlt 40 év alatt, -ahogy a világ is-, úgy a cég is sokat változott. Mára a legnagyobb magyar tulajdonú édesipari vállalatként, több mint 100 ember számára biztosít munkalehetőséget, két telephelyen üzemelteti gyártócsarnokait. Már évi több mint 6 ezer tonna édességet gyárt nem csak Magyarországra, hanem európai piacokra is. Küldetésük, hogy magas minőségű termékekkel és megfizethető árpolitikával szolgálják ki az egyre növekvő igényeket, hogy vásárlóik bizalma töretlen maradjon.
A vállalat filozófiája, hogy az édességek készítése művészet, amely csak professzionális eszközökkel és szakemberekkel valósulhat meg. A technika gyorsan fejlődik, így a hagyományokra és a jó gyakorlatokra építve folyamatosan fejlesztik nemzetközi színvonalú gyártósoraikat, modernizálják és növelik termelési kapacitásaikat és válogatják a legjobb szakembereket munkatársaiknak.
A cél, hogy kiváló hazai termékeket kínáljanak hétköznapokra és ünnepekre.

Urban édesség és ünnepi találkozások:

Az URBAN Édesipari Kft. évtizedek óta dolgozik a tökéletes, édes és sós sütemények megalkotásán. Receptjeit 40 éve tökéletesíti; többféle ízű töltött és mártott ostyái, vaníliás karikái, darálós kekszei, kakaós perecei, vajas teasüteményei, sós tallérjai egyszerre képviselik a hagyományt és az örök divatot. Ízes boldogságot kínálnak hétköznapokra és ünnepekre, ami összeköt fiatalt és idős embert, élményt nyújt, jó kedvre derít, és kiállva az idő próbáját újabb és újabb ízekben és formákban újul meg. Az édességeknek mindenhol helye van, ahol boldog pillanatokra vágynak, legyen az egy találkozás, egy randevú, egy eljegyzés, vagy akár egy esküvő. A Magyar Menyasszony életútjának számtalan pontján találkozhat az Urban édességeivel.
Nagy megtiszteltetés, hogy most jelen lehet és segítheti egy olyan különleges kiállítás létrejöttét, amely 500 évre visszamenően irányítja a figyelmet a nőkre és mutatja be a helyzetüket, szerepüket, életkörülményeiket és személyes történeteiket.

Urban Édesipari Kft. küldetései:

A vállalat az útját a folyamatos innovációra és fejlesztésre építi, nagy hangsúlyt helyez a társadalmi szerepvállalásra. Több ügy mellé állt az elmúlt időben:
a koronavírus világjárvány megmutatta annak szükségességét, hogy Magyarország önellátó legyen az élelmiszeripar területén. Ebben a cégekre is nagy felelősség hárul, hogy el tudja látni a hazai vásárlókat mindazzal, amire szükségük van. Ehhez pedig számtalan technikai fejlesztésre és a termékek kínálatának bővítésére van szükség.
Az egészség értéke az elmúlt években kulcskérdéssé vált, amelyre a cég megkereste a saját válaszát, és megalkotta a hozzáadott cukor nélküli termékcsaládjait, amelyek az egészségtudatos életmódba is könnyen beilleszthetőek.
A vállalat elkötelezett a bolygó és az emberek védelme mellett, mind a felhasznált alapanyagok, mind az alkalmazott gyártási technológiák terén. Alapanyagaikat minősítési programokon keresztül válogatják, olyan gazdaságokból, ahol a termelők különös gonddal óvják a természetet és a helyi közösségeket. Gyárcsarnokaikat mára már több megújuló erőforrás használatával üzemeltetik, hogy minél jobban csökkentsék a környezetre gyakorolt hatásukat.
Komoly társadalmi ügy, hogy segítse mindenki saját eszközeivel a rászorulókat, támogassa a gyermekeket, ezért csatlakozott a Urban édesség a Nemzeti Múzeum adventi akciójához, ahol gyerekeknek ingyen tárlatvezetéseket, kincskereső programokat tartanak és vállalat édességcsomagokat ajándékoz a közeledő ünnepre tekintettel.