Támogatóink

A Magyar Menyasszony a mélyére ás a női léleknek, a női sorsokon keresztül mutatja be miről álmodott egy menyasszony az elmúlt 500 év alatt, mit ér és ért vajon egy nő és mit egy házasság. Bemutatja a menyasszonyt: mint nőt hogyan alakította az őt körülvevő világ, és hogyan alakította ő a világot és a saját világát több száz éven át máig.
A Magyar Nemzeti Múzeum ehhez a nemes küldetéshez keresett partnereket. Nem pusztán egy kiállítás támogatását kértük, hanem hogy segítsenek hangot adni a Nőnek, a Menyasszonynak!

Nagy büszkék vagyunk, hogy olyan cégek álltak az ügyünk mellé, akiknek sokat számít a Nő, a történetmesélés és a támogatás, a fontos ügyek mellett való fellépés.

Johnnie Walker
A világ vezető whiskymárkájának a kiemelt célja, hogy inspiráló példaképekkel beszélgetést kezdeményezzen azokról a gazdasági, társadalmi, politikai és kulturális változásokról, amelyek végbementek és amelyekre szükség van ahhoz, hogy a nők a társadalom kiemelkedő és ünnepelt szereplői lehessenek – az esküvőjükön és a mindennapokban egyaránt. A támogatásukkal közösen ünnepeljük azokat a nőket, akik sorsukat formálják!
tamogato bejegyzés képe 2
Támogató logója
Helia-D
A márka több mint 40 éve kiséri mindennapjaikban a magyar nőket, és tudja hogy a menyasszonnyá válás minden nő életében az egyik legfontosabb ünnep és mindig is ezen a napon akartak a legszebbek lenni, a Helia-D krémek pedig évtizedek óta tették és teszik ragyogóbbá az arákat a nagy napon is. Az évtizedes hagyományok ápolása, és az innovatív fejlődésre való törekvés mellett a márka fontosnak tartja a magyar nők támogatását.
Urbán Édesipari Kft.
A legnagyobb magyar tulajdonú édesipari vállalat mindennapjait a gondoskodás, a törődés és az odafigyelés határozza meg több mint 40 éve. A nápolyikat, teasüteményeket gyártó vállalat nagy rajongója a nőknek, a vásárlók nagy többségét hölgyek teszik ki, a vállalatot női ügyvezető irányítja, a termékek receptúrájában pedig a hagyományokra épít, így számtalan ponton talált kapcsolódást és örömmel csatlakozott a Magyar Menyasszony támogatóihoz.
Támogató logója
Támogató logója
Daalarna
Magyarország egyik legmeghatározóbb esküvőiruha-márkája 2002-ben született, jelentős nemzetközi sikerekkel is büszkélkedhet. Jelenleg a világtöbb mint ötven városában megtalálhatóak a brand esküvői ruhái, Európa számos országa mellett az Egyesült Államokban, Kanadában, Ausztráliában és Ázsiában is. A márka fő profilját az alkalmi és esküvői ruhák alkotják, amelyek magával ragadó megjelenést biztosítanak viselőjüknek élete egy-egy különleges napján. Azok, akik ismerik és viselik Benes Anita ruháit, leggyakrabban nőiességüket és időtlen eleganciájukat emelik ki.
GLAMOUR
A GLAMOUR Magyarország legnagyobb példányszámban eladott divatmagazinja.
Egy nemzetközi női magazin, amely meghatározza a párbeszédet a nőkkel kapcsolatban. Modern szemlélete segít nekünk, hogy még többet hozzunk ki az életünkből, a lehetőségeinkből. Tanácsokat ad mindenről, ami a nők számára fontos: karrier, öltözködés, önismeret, férfiak, társadalmi kérdések, szex. Egyedi a tanácsadói szemlélete, az önismeretet erősítve segít a választásban, nem diktál, hanem barátnőként támogat.
Támogató logója

A Magyar Menyasszony nem pusztán egy tárlat, hanem egy ügy, egy küldetés: nem titkolt célja a kiállításnak, hogy a nők helyzetét, a nők választási lehetőségeit és korlátait tematizálja a kiállítás alatt.
Itt az ideje, hogy az ország és a világ is megismerje a magyar nőt, a magyar menyasszonyt!